onsdag 4 januari 2012

Pyssel och snö

Näe nu känns det faktiskt som det är dags att kvälla här. Snöröjt lite på gården med l30 för första gången ikväll, tror vi behöver uppgradera oss till nåt med korta spakar!:) sen, just när jag hade fixat infarten någorlunda och ställt bort traktorn,  så kom väghyveln och förstörde allt igen. Börja om från början, börja om på nytt.. Jaja hursomhelst, skattjakten i garaget gick bra, hittade det jag skulle ha så nu sitter hyllorna på plats och en del saker börjar redan fylla dem:) nu äre iaf slutpysslat i pysselrummet för ikväll om vi säger så:)



Undrar förresten om jag ska börja läsa den här favoriten igen? Skulle bara ha haft alla andra 25 böckerna i serien som jag va så dum och sålde iväg! Why? Undrar om jag måste ropa in hela serien igen på Tradera, för den är RIKTIGT bra!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar