lördag 28 januari 2012

Helg igen

Nja så vare helg igen, den här veckan känns verkligen som en evighet.. Har varit sjukskriven sen i tisdags då jag var till sjukgymnasten eftersom det bara blev värre i nacken då. Har gått på värktabletter och inte gjort nåt på hela veckan, inte ens burit in ved! Tycker kanske det börjar kännas lite bättre nu, eller är det helt enkelt för att jag som sagt inte gjort nåt under hela veckan. Jag är väldigt less på detta i alla fall, önskar att jag hade 40 graders feber istället och inte orkade göra nåt.. När det är så här så känns man ju rätt pigg i övrigt och skulle vilja så mycket.. Jaja, promenader får jag nöja mig med för benen får jag ju röra;) Men i övrigt inget motstånd eller tyngder på nacke och axlar, "inte trigga igång smärtan" heter det visst. Jaja nä nu ska jag börja helgen med att betala räkningar, så roligt!:S 

 Träffade Alice ute på en av veckans promenader, hon var väldigt skeptiskt mot mig tills jag började prata med henne och hon antagligen kände igen min röst:)

2 kommentarer: