måndag 16 januari 2012

Att välja rätt

Funderar på att tapetsera om i mitt lilla pysselrum. Tyvärr finns det alldeles för mycket att välja på, bara på Rusta! Igår när vi åkte in på Ersboda, skulle jag snabbt välja ett par rullar som reades ut på Rusta. Tyvärr råkade jag snegla på hyllan bredvid, där icke-rearullarna låg. Sen vandrade blicken vidare till nästa hylla, och nästa hylla och nästa hylla.. Sen var jag helt plötsligt väldigt osäker på allting. Ja det hela slutade förstås med att jag INTE fick med mig en enda rulle hem, vilken tur att jag inte ska tapetsera imorgon direkt:P Jaja den här tapeten funderar jag starkt på iallafall, som fondvägg:)


 Men jag ska nog åka runt lite mer och kika innan jag bestämmer mig, det finns ju som sagt lite till att välja på;)


Tycker bokhylletapeten är lite häftig också, men tror inte den passar nånstans..
just nu i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar