fredag 20 januari 2012

Helg

Äntligen helg, sä skönnt!;)
Och så mycket jag har hunnit med idag känns det som! Det gör verkligen såå mycket att man får sluta kl 11.06 på fredagar, det blir som en xtra dag tycker jag:) Har hunnit med ett besök på vårdcentralen, fortsättning följer på tisdag. Den där lilla knuffen baki bilen gjorde nog sitt trots allt.. En promenad direkt jag kom hem för att njuta av dagsljuset en smula, sen bytt gardiner i köket och följt med på en fraktgods sväng;) Avslutningsvis en superhärlig massage i Röda Rummet hos Lillemor, nacken känns mycket mjukare nu, tack snälla!:)




Börjar tycka att det räcker med snö nu, ska inte önska mig mer nu, jag lovar!;)


Det börjar bli dags att skotta av taket på växthuset igen

 Evert-spår i snön:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar