onsdag 4 januari 2012

Onsdag

Hmm.. dagarna går alldeles för fort, måste börja stiga upp tidigare på morgonen! Jaja snö, snö o åter snö, nu har verkligen äntligen vintern kommit - å d med besked:) Hoppas verkligen på fint väder i helgen så kanske det blir en skotertur eller två;) Hoppas förresten på fint väder imorrn också för då tänkte jag mig ut på en liten fototripp:)



Kastade ut granriset idag, det började bli alltför mycket barr runtom i köket:S Resten av julpyntet får dock stå framme till i helgen, julen är inte riktigt slut än;)

Nu ska jag bege mig ut i garaget på jakt efter en skruvdragare bland annat, hade tänkt skruva fast hyllplanen så jag får börja fylla dom med grejer nångång;) OM jag hittar det jag söker återstår att se, wish me luck!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar