söndag 1 januari 2012

Början på nåt nytt

Nja så var vi inne på ett nytt år, 2012 - undrar hur detta år kommer att bli.. Förhoppningsvis ett bra sådant, vi håller tummarna iaf:):) Härlig helg bestående av god mat och goda vänner:):)



 Från att ha varit ett livat fullt hus så är det nu alldeles tyst på Trettifyran. Men rätt så skönt är det samtidigt. Andreas är ute med skotern i skrivande stund, antagligen å fikar Lillemors goosockerkaka på andra sidan ån;), så det är alldeles, alldeles tyst i huset:) skrivbordet är på plats, så nu sitter jag i mitt nya, kaosartade, grejer-överallt-i-hela-rummet - pysselrum och knattrar på tangentbordet till dockningsstationen som just har plockats fram ur kartongen. Kommer dock inte alls överens med tangentbordet, så det är nog tur jag är själv hemma så ingen behöver höra mina utbrott:P Ett trådlöst tangentbord är det förresten -behöver jag säga mer? Nä vanlig hederlig kabel, då fungerar det för det mesta iaf!:)


Jaja nä nu ska jag varva ner en smula i soffan framför tv:n, trevlig kväll på er allihopa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar