söndag 10 juni 2012

Nostagikväll

Skulle snabbt föra över en massa bilder till den externa hårddisken ikväll, tömma den bärbara som snart är överfull, men så fastnade jag i alla dessa gamla kort.. Jag blev sittandes en stund, helt klart:)

 Jag, Andreas o Eros på skotertur:) första vintern jag o lilleman vistades i byn;)
hmm.. saknar mitt långa röda hår, måste nog göra nåt åt saken!;)

 Åhh smådaaasen i stugan! Gamm-mora skulle alltid kelas:) Eros vaktade "pärhinken", INGEN annan än han fick nånsin äta på nåt!;)

 En välda fin maskin! Några timmar har jag nog fått ihop i den där;)

 "Lillen"

Åhh alla dessa jälningsturer i kanot på Vindelälvens Naturbeten:) undrar hur
många gånger man kom hem torrskodd egentligen?:P

Nä nu ska jag slita mig från datorn en stund och KANSKE försöka göra nåt vettigt
 fram till det är dags att krypa isäng!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar