torsdag 21 juni 2012

Helg!

Den här veckan har gått så otroligt fort:) Hade en del på Att-göra-listan ikväll och jag har hunnit med det mesta tror jag, känner mig riktigt nöjd:) Har skickat iväg en jobbansökan så nu behöver jag inte fundera mer på det under midsommarhelgen heller:)


 Klippt gräsmattan, trimmat o vattnat ute i det gröna:)

 Gått en promenad i blåsvädret

 Gjort sillröra, plockat in o hackat rabarber till morgondagen
(det blir ju rabarberpaj till efterrätt;))

Beundrat en del nya ting på Trettifyran:) lite mysigt äre, gammalt intorkat hö tillsammans med lite jord, fett och annat på redskapen luktar speciellt, man börjar längta till slåttern:) varmt, dammigt o skitigt på alla vis, men ooo så härligt! Inte många dofter som slår nyslaget hö!:)

Nä nu är det dags att kvälla här tror jag:)
Önskar alla en
GLAD MIDSOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar