måndag 23 juli 2012

Helgen

Det finns faktiskt en fördel med det kalla sommarvädret: man får saker och ting bortgjorda istället för att ligga på gräsmattan och sola:) I lördags klippte vi gräs o  rensade ogräs, som växt ordentligt medan vi varit söderut. Målade dörrar, tvättade kläder och stökade bort allt från resan, ja kände mig riktigt nöjd med dagen:) Igår började takomläggningen på baksidan av huset, Andreas, Anton o Sven slet hela dagen, fortsättningen kommer idag givetvis:) Har det inte varit för mina onda höfter(hoppas inte Hälsans hus har semesterstängt nu) så skulle jag varit rätt nöjd med gårdagen jag med. Nån stege och byggställning funkade inte för mig, så jag fick gott nöja mig med att fortsätta rensa ogräs, fixa lunch åt grabbarna och fota lite..

Ängeln inkopplad o på plats:)

 Grillat o gott i lördags!:)

Takomläggningen i full gång



Evert smyger omkring:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar