lördag 22 november 2014

Stockholm Tunnel Run

Stockholm Tunnel Run, vilket lopp! Vilken upplevelse!
Bra arrangerat, fina verk att titta på och inte alls lika trångt som jag trodde det skulle bli:) långa backar som aldrig såg ut att ta slut, men i mål kom vi och jag är väl hyffsat nöjd. Med tanke på allt folk och mina vadproblem den senaste tiden så är jag rätt nöjd med mina dryga 57 minuter:)
Med hotellet drog vi vinstlotten! Hotell Scandic Ariadne, så jättefint och så jättetrevlig personal! Bara tummar upp på detta! Dessutom låg det så nära starten att det tog nån 5- 10 minuter att gå emellan:)
Nu lite hockey innan det är dags att lägga igen ögonlocken:)

1 kommentar:

  1. Efter att ha varit hos läkaren för fötterna förra veckan hjälpte Johan mig att bygga en enkel liten triangel som jag skulle använda för att stretcha vaden, riktigt bra grej! Kan visa sen!

    //Andrea

    SvaraRadera