lördag 2 mars 2013

Lördag

Ser inte ut sådär jättemysigt utomhus idag, så jag tror man håller sig inne!
Lite kort om de sista två dagarna:

I torsdags hade jag finbesök, Anita 
o lille Harry tittade in:)

Igår tog jag en skidtur i blåsvädret, härligt! Härligt ja, härligt om man bortser från nästan konstant motvind, ordentliga skavsår på båda hälarna, igendrevade diken som jag inte såg förrän jag satt i dem och så sanden från sandbilen de korta sträckor jag åkte efter småvägar(höll på att göra plattfall mer än en gång!) Men som sagt, härligt var det och det kändes för
 j-la bra när man var hemma igen efter sex km:)

Vart tog skoterspåret vägen?:)

Igår kväll filmkväll i Klabböle, ja en kebabrulle till middag
 blev det också;)

Idag ser det som sagt inte ut att vara sådär jättetrevligt utomhus.. Kanske iväg på sporthuset och kolla pjäxor och skidpaket? Måste försöka bli kvitt skavsårsproblemet..

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar