lördag 12 maj 2012

Bara roligt

Har enbart gjort roliga saker idag:) som sagt så skulle jag följa Lillemor på en tripp till Blåeld idag, sagt och gjort, det blev så. Synd bara att jag inte tog några bilder där, men det var helt enkelt så mycket fint att se överallt, att jag glömde(!) bort att fota:S Jaja en loppistur blev det sen också. Hem och ut på promenad i blåsvädret, hann drygt fem km innan min skjuts tillbaka(Andreas) kom och hämtade upp mig:)

Kvällen har bestått av följande:

 Ombyggnationer på båtvagnen, pågår ännu i skrivande stund.

 Har satt morötter och gul lök, kan säga att det var ingen lek i kvällens friska vindar;)

 Allmänt pyssel, gått igenom fröer, blomkrukor och allt annat som
jag glömmer att jag har eller inte har från år till år;)

 Evert myste i blåsten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar