fredag 13 april 2012

Äntligen fredag!

Jojo, äntligen fredag säger jag, vars alla dagar är den andra lik.. Börjar verkligen vilja  börja jobba igen nu.. Jaja, fredag är det idag i alla fall, en härlig fredag dessutom! Vilket väder! Annat än gårdagen ;) har gjort en runda på stan idag, förenat nytta och nöje kan man väl säga:) helghandlat på IcaMaxi tillsammans med MÅNGA andra, tänk att man aldrig lär sig! Nåja hem igen och ut på promenad, dryga fem kilometer till Ersmark blev det och där hämtade Andreas upp mig så jag fick skjuts tillbaka, inte illa det! Väl hemma var det bara att börja städa efter sotaren som har varit här idag.. Nu tänker jag njuta av fredagkvällen en stund innan jag antagligen somnar framför tv:n:P ska försöka hinna se "Immortals" innan i alla fall;)


En klar förbättring vädermässigt idag tycker jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar