måndag 6 februari 2012

Energikick

Vilken otrolig energi jag har ikväll! Det är nästan så jag studsar runt här hemma:P Har just varit ute på en promenad runt byn, oskottat men kul i alla fall! Haha jag måste ha sett rätt rolig ut där jag halvsprang(mycket energi ju:P) och försökte hålla balansen att hålla mig  kvar i hjulspåret! Jaja som sagt, oskottat, snö fulla skorna, men kul ialla fall:)



 Jag o Evert lekte "tafatt/kurragömma" när jag kom in på gården igen. Det är nåt Evert börjat me i vinter, han springer före och gömmer sig bakom en snödriva och så vill han att man ska hitta/ta fast honom. Sen bär det av till nästa snödriva osv osv:P VAD han egentligen vill att man ska göra vet jag inte än, men han verkar tycka det är kul iaf o det är ju huvudsaken;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar